گروه کارخانجات سرام آرای فجر زرین در سال 1397 خورشیدی در مساحتی بالغ بر 20 هزار متر مربع در چهار واحد تولیدی، کارتن سازی، فوم سازی، نایلون سازی و تولید انواع لعاب برای رفع نیاز کارخانجات کاشی و سرامیک تأسیس گردید. دیری نپایید رضایتمندی مشتریان از کیفیت بالای محصولات سرام آرای فجر زرین  موازنه عرضه و تقاضا را بر هم زده و مدیران گسترش تولیدات را در اهداف خود قرار دادند. اکنون پس از گذشت 5 سال با رضایتمندی کامل  مشتریان شاهد رشد چشمگیر در گروه کارخانجات سرام آرای فجر زرین هستیم به شکلی که در پایان سال 1401 با سه برابر شدن توان تولیدی ، مساحت کل کارخانجات به 60 هزار متر مربع رسیده و بزودی با افتتاح خطوط تولیدی چینی بهداشتی مساحت کل به 90 هزار متر مربع در پایان سال 1402 خواهد رسید و باعث اشتغالزایی مستقیم 160نفر خواهد بود .

واحد تولید لعاب در گروه کارخانجات سرام آرای فجر زرین با تولید بیش از سی مدل از انواع لعاب انگوب و زنجات جوابگوی نیاز کارخانجات کاشی و سرامیک است و همچنین واحدهای تولیدی کارتن سازی، فوم سازی و نایلون سازی با تولید بدون توقف نیازهای کارخانجات پخت سوم کاشی و سرامیک را مرتفع می سازد.

در نیمه سال 1401 با راه اندازی خطوط تولید چینی بهداشتی در کارخانجات سرام آرای فجر زرین با برند برگامو و آنیک به بزرگترین تولید کننده چینی بهداشتی در شرق کشور تبدیل می شویم.

کارخانه چینی بهداشتی سرام آرای فجر زرین با برخورداری از ماشین آلات و تکنولوژی روز اروپا قادر به تولید انواع توالت فرنگی و ایرانی، انواع روشور و مدل های متنوع وال هنگ با کیفیت و استانداردهای روز اروپایی است.

رشد چشمگیر کیفی و کمی در گروه کارخانجات سرام آرای فجر زرین مرهون تلاش های خستگی ناپذیر مدیران و کارگران زحمتکشی است که عمیقاً باور دارند اعتماد مشتریان به کیفیت محصولات  بزرگترین سرمایه سازمان است.

سرام آرا، سرآمد تنوع، زیبایی و کیفیت

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.